Time : 4h 10m | Size : 1.19 GB | Project Files : Included | Software Used : ZBrush 3.1 and up, Subtool Master
با سلام
کاراکتر خود را بسیار سریع بسازید. یادگیری یک گردش کار عملی برای ایجاد شخصیت در ZBrush ، سرعت در شکل گیری پروژه و همچنین صرفه جویی در زمان با استفاده از مفاهیم ساده و قابل فهم همان چیزی است که هنرمند برای ساخت پروژه خود به آن احتیاج دارد .
در این سری شاهد 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه خواهید بود که به هنرمندان اجازه آزادی در خلاقیت همراه با انعطاف پذیری زیادی میدهد.
در این آموزش خواهید آموخت :
ایجاد مشهای پایه ZSphere
افزودن ZSpheres متقارن
ساخت پوسته های تطبیقی
ایجاد آلفای سفارشی
مجسمه سازی تلطیف
تناسب شخصیت
نگاه و تجدید نظر
ایجاد مدل هایی با سطح سخت با ابزار توپولوژی
اصلاح Subtools با Subtool Master
ایجاد نمونه لباس و لوازم جانبی
ساخت لباس با ابزار توپولوژی
استخراج لباس از هندسه های موجود
استفاده از Subtool Master با متریال ها
تبدیل ZSpheres
اسکالپت کردن جزئیات در مشها
اسکالپت زیبای جزئیات با Alphas و Strokes
انتخاب Geometry با استفاده از Polygroups
حذف Geometry
ساختن لوازم جانبی نصب شده با ابزار Topology
استخراج Topology از مشهای موجود
الحاق Subtools
دستکاری Subtools با Subtool Master
ساخت ماسک های خلاقانه با استفاده از شکلهای هندسی اولیه
تبدیل شکلهای هندسی اولیه به Polygon Meshes
==